مطالب ضروری 2

جمعه 14 خرداد 1395
ن : رضا

مطالب ضروری 2

 

 

 

اگر کسی بخواهد ک در زندگی‌اش باشید برای شما جا باز خواهد کرد ،

نباید برای پیدا کردنِ جایی در زندگی کسی جنگید.

-------------------------------------------------------------------------------------------

آنهایی ک در زمان خوشی کنار شما می‌مانند مهم نیستند

مهم کسانی هستند ک در ناخوشی‌ها و ناملایمات زندگی کنارتان هستند

 

آنها دوستان واقعی شما هستند

------------------------------------------------------------------------

مَن حسودم

کسی ک مالِ منِ

مالِ خودمِ

یعنی

هیچ اَحَدی حق نداره نگاش کنه

چون

چشماشُ از کاسه درمیارم

هیچ اَحدی حق نداره باهاش حرف بزنه

چون

خِرخِرَشُ میجوُئَم

هیچ اَحَدی حق نداره بهش دست بزنه

چون

جفت دستاشُ قَلَم میکنم

یعنی

هیچ اَحَدی حق نداره بهش اشاره کنه

من حسودم

کسی ک مالِ منِ

 همه چیزش مالِ خودِ خودمِ

قلبش

مغزش

روحش

حرفاش

خنده‌هاش

صداش

دستاش

حتی

نفس‌هاش

من حسودم

کسی ک مالِ منِ

حتی آرزوی داشتنشَ ب اَحَدی نمیدم

آره من حسودم

 

افتخار میکنم ک حسودم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عاشقانه ، دسترنج خودم، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دوستان و آدرس bestoffriends.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.